Керівництво Японії вживає активні заходи для переходу на альтернативні джерела енергії. До таких кроків можна віднести і національну стратегію щодо впровадження водневих технологій. Експерти вважають, що бум використання автомобілів з водневими паливними елементами відбудеться в 2020 році і буде пов'язаний з літніми олімпійськими іграми в Токіо. Як повідомляє японський канал NHK, уряд розраховує, що крім особистого і громадського автотранспорту, водень буде використовуватися також і в енергетиці.
Мова йде насамперед про модернізацію енергетичного сектору та збільшення числа електростанцій, що працюють на водневому паливі. До 2030 року, згідно з попереднім проектом, їх загальна потужність повинна бути доведена приблизно до 1 тис. МВт, що порівнянно з експлуатацією одного реактора АЕС. Паралельно з цим планується розвивати технології отримання водневого палива. Крім того, Японія хоче в значній мірі збільшити кількість екологічно чистого громадського транспорту з двигунами на водні, дозволяють скоротити шкідливі викиди в атмосферу до нуля.
До 2030 року планується випустити близько 1,2 тис. автобусів на паливних елементах, які будуть курсувати переважно в столичному регіоні і великих містах. В кінці 2014 року провідний японський автоконцерн Toyota Motor почав продажі першого в світі серійного автомобіля на паливних елементах під назвою Mirai (з яп. "майбутнє"). Однак висока ціна — $70 тис. і слабо розвивинена мережа спеціалізованих заправок поки відштовхують потенційних покупців. До теперішнього часу у всьому світі продано близько 5 тис. таких автомобілів.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про джерело нескінченної енергії