Компанія Microsoft в рамках E3 2018 анонсувала Forza Horizon 4, а також показала її трейлер. За словами розробників, в грі будуть змінюватися пори року. Для підтримки автентичності в залі навіть влаштували осінній листопад. А ще там буде загальний відкритий світ. Реліз відбудеться 2 жовтня 2018 року на Xbox One і PC.
Подивіться цікавий трейлер гри:
Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.
Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.
Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.
Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.