Facebook дала можливість користувачам замовляти продукти для самовивозу або доставки, використовуючи як мобільний додаток Facebook, так і веб-сайт соцмережі.

Компанія співпрацює з існуючими сервісами GrubHub, Delivery.com, DoorDash, ChowNow, Zuppler, EatStreet, Slice і Olo, зв'язується з цими компаніями на замовлення продуктів харчування для ресторанів, які їх підтримують.

"Ми тестували цю функцію ще з минулого року, а після відгуків більшого числа користувачів ми впроваджуємо її в iOS, Android і десктопну версію соцмережі", - сказав Алекс Химел, віце-президент Facebook - "Люди вже використовують Facebook, щоб оцінити ресторани і вирішити де поїсти або де замовити їжу".

Популярні новини зараз

"Війна в Україні завершиться несподівано" – пророцтво монаха з гори Афон

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що гени стануть джерелом доходу для кожного.