Facebook дала можливість користувачам замовляти продукти для самовивозу або доставки, використовуючи як мобільний додаток Facebook, так і веб-сайт соцмережі.

Компанія співпрацює з існуючими сервісами GrubHub, Delivery.com, DoorDash, ChowNow, Zuppler, EatStreet, Slice і Olo, зв'язується з цими компаніями на замовлення продуктів харчування для ресторанів, які їх підтримують.

"Ми тестували цю функцію ще з минулого року, а після відгуків більшого числа користувачів ми впроваджуємо її в iOS, Android і десктопну версію соцмережі", - сказав Алекс Химел, віце-президент Facebook - "Люди вже використовують Facebook, щоб оцінити ресторани і вирішити де поїсти або де замовити їжу".

Популярні новини зараз

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що гени стануть джерелом доходу для кожного.