Влада Іспанії присудили компанії Facebook штраф у розмірі 1,2 мільйона євро за зберігання і передачу особистої інформації своїх користувачів рекламодавцям. Про це повідомляє видання El Pais.

Соціальна мережа займалася збором особистих даних користувачів, але не повідомляла їм, з якою метою це проводиться. Крім цього, інформація продовжувала зберігатися навіть після того, як була один раз продана рекламодавцю.

В результаті компанії пред'явили звинувачення у двох серйозних і одному дуже серйозному порушенні закону про охорону інформації, виписавши штраф відповідного розміру. За повідомленням регулятора у сфері захисту даних в Іспанії, політика конфіденційності Facebook наповнена "загальними і неясними умовами". Ці правила не передбачають отримання згоди на обробку особистої інформації.

В Facebook заявили, що будуть оскаржувати вирок, але приймуть до відома рішення іспанських властей.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

"Користувачі самі вибирають, яку інформацію хочуть додати в свій профіль, включаючи дані про релігійні переконання. Ми не використовуємо цю інформацію для рекламного таргетування", - прокоментували інцидент у компанії.

Раніше портал "Знай.ua" пвідомляв про шкоду, яку приносять здоров'ю соціальні мережі