На початку цього року Apple надала розробникам додатків відповідати на відгуки клієнтів. Цю функцію Google вже використовував протягом декількох років.
Тепер Apple розширює цю функцію з запуском нової відділу "Customer Support", доступною зараз в iTunes. Це дає можливість розробникам давати дозвіл відповідати на відгуки клієнтів в App Store іншим особам.
Користувачі часто несправедливо занижували оцінку програми, не розуміючи його функціоналу. До цієї функції розробники не мали можливість відповідати на відгуки користувачів.
Нова функція дає розробникам можливість пропонувати допомогу, відповідати на поставлені запитання і віддячити знайшовшим помилку в їх додатку.
Борги за комуналку та кредити: які нові санкції приготували боржникам
МОН міняє правила вступу до вузів
Зима без води та опалення: українців чекає комунальний колапс
Пенсії піднімуть двічі на рік, а ціни щодня: чи відчують пенсіонери підвищення
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в мережу потрапив дизайн iPhone 8.