На початку цього року Apple надала розробникам додатків відповідати на відгуки клієнтів. Цю функцію Google вже використовував протягом декількох років.

Тепер Apple розширює цю функцію з запуском нової відділу "Customer Support", доступною зараз в iTunes. Це дає можливість розробникам давати дозвіл відповідати на відгуки клієнтів в App Store іншим особам.

Користувачі часто несправедливо занижували оцінку програми, не розуміючи його функціоналу. До цієї функції розробники не мали можливість відповідати на відгуки користувачів.

Нова функція дає розробникам можливість пропонувати допомогу, відповідати на поставлені запитання і віддячити знайшовшим помилку в їх додатку.

Популярні новини зараз

Медична помилка перетворила життя українки на пекло: "Те, що ви вижили – це феномен"

Запам'ятайте це, а краще запишіть: "Нафтогаз" дав корисні інструкції

Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в мережу потрапив дизайн iPhone 8.