На початку цього року Apple надала розробникам додатків відповідати на відгуки клієнтів. Цю функцію Google вже використовував протягом декількох років.

Тепер Apple розширює цю функцію з запуском нової відділу "Customer Support", доступною зараз в iTunes. Це дає можливість розробникам давати дозвіл відповідати на відгуки клієнтів в App Store іншим особам.

Користувачі часто несправедливо занижували оцінку програми, не розуміючи його функціоналу. До цієї функції розробники не мали можливість відповідати на відгуки користувачів.

Нова функція дає розробникам можливість пропонувати допомогу, відповідати на поставлені запитання і віддячити знайшовшим помилку в їх додатку.

Популярні новини зараз

Фінмоніторинг посилиться: банки блокуватимуть картки без попередження

Гроші спишуть з пенсії: стареньких попередили про борги

Нові тарифи на світло, газ та іншу комуналку: платіжки зростуть на 5000 грн

Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в мережу потрапив дизайн iPhone 8.