Компанія Sony під час своєї прес-конференції на E3 2018 показала дебютний трейлер Death Stranding зі вставками ігрового процесу, а автором гри був геній геймдизайну _ Хідео Кодзіма, який дав ще більше їжі для фанатських роздумів — так, знову нічого не зрозуміло, і з'явилося ще більше питань. Але геймплей виглядає цікаво, особливо стелс-елементи, оскільки головний герой не бачить своїх супротивників. Завдяки цьому трюку проект сильно відрізняється від конкурентів.

Трейлер гри, який мало що пояснить:

Відомо, що до акторського складу приєдналися Леа Сейду і Ліндсі Вагнер — Хідео Кодзіма представив їх у своєму твіттері, опублікувавши тематичні постери Death Stranding з актрисами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

Популярні новини зараз

Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Пенсіонерів розчулили новиною: хто у червні отримає доплату 1500 грн

Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Показати ще

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.