Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.

У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.

Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.

Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.

У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.

Популярні новини зараз

"Буча буде в кожній хаті": військовий жорстко звернувся до ухилянтів

Відключення триватимуть до весни: де буде найгірша ситуація зі світлом

Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла

Пенсіонерів позбавлять виплат у 2026 році: що потрібно встигнути зробити

Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.