Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.
У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.
Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.
Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.
У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.
Популярні новини зараз
Показати ще
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.