Німецький автогігант Audi отримав шквал критики через рекламний ролик, який крутять у Китаї.

У рекламі процес вибору автомобіля утотожнюється до вибору дружини.

Мати нареченого починає смикати наречену за ніс, за вуха, а також перевіряє зуби, зробивши таким чином своєрідний техогляд, після чого в відео показаний автомобіль, який автори ролика також рекомендують оглянути перед покупкою.

Ролик спричинив величезний скандал і німецького автогіганта вже звинуватили у сексизмі.

У відповідь у компанії відзначили, що за діяльність Audi в Китаї несе відповідальність місцевий партнер.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Як повідомляв "Знай.ua", під час прем’єри нової кінострічки "Людина-павук: Повернення додому" в Америці в об'єктиви камер потрапив флагманський седан Audi A8 2018.