"Знайдеться все", - під таким слоганом вже давно працює всім відома торговельна мережа техніки та товарів для дому. Але, як виявилося, сервіс тут вкрай не виправдовує сподівань: клієнта можуть змусити очікувати на елементарну послугу тижнями, хоча насправді це – справа кількох годин.

Сервіс на мільйон: обіцяного чекають три роки?

Схожий випадок на своїй сторінці у Facebook Антон Панфілов, барабанщик відомого українського гурту "Фіолет". Він взяв товар за гарантією - SSD диск, через який в артиста практично зупинилася вся робота. Kingston SSDNow 240GB вдалося замовити на Ярославській 57 у Києві. Але тут почалося найцікавіше:

"Менеджер повідомив, що протягом 10 днів подзвонять з сервісу і скажуть: ремонт або заміна на такий же диск. Сьогодні 22-й день. Мені не надійшло жодного дзвінка. З першого разу не зміг додзвонитися в сервісний центр, набрав сам магазин, там мені сказали, що у них статус мого запиту "в ремонті" і чекайте дзвінка, хоча повинні були зателефонувати в перші 10 днів. Після 8 хвилин очікування додзвонився по першому номеру в сервісний-центр. Сказали, щоб чекав ще протягом тижня дзвінок, і у них статус мого звернення значиться не "в ремонті", як сказав менеджер по другому номеру, а "на діагностиці", - згадував Панфілов.

У результаті справа так і не зрушила з мертвої точки. На запит нічого адекватного не відповіли, порадили чекати, але скільки точно – ніхто не в курсі.

Популярні новини зараз

До 20 грудня потрібно встигнути: хто має відвідати ТЦК

Гороскоп на 14 грудня: як використати суботу на повну котушку

Кредитки стають непотрібним пластиком: ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої послуги

Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати

Показати ще

"Коротше, суть зрозуміла. Купуєш що-небудь в Rozetka.ua, і в разі гарантійного звернення чекати тебе 28 днів (хоча, чому 28, а не 14?) І їсти сніданки з "чекайте відповідного гудка". 2018 рік. Київ, Україна. Центральна Європа", - іронізує артист.

Дивіться: Інтернет-магазини дурять українців

Як повідомляв портал "Знай.ua", покупець придбав навушники у магазині електроніки і техніки "Цитрус" і запідозрив його у продажу підробленої продукції. Він розповів, що обрав товар датської компанії Bang & Olufsen BeoPlay H6, ціна яких починається від 6 тисяч гривень. Незабаром він виявив дефект на навушниках і звернувся з проблемою в офіційний сервісний центр, де був вкрай здивований відповіддю.