Микола Єгоров розповів, як купив телефон в "Цитрусі" і що з того вийшло.
Історію він описав на своїй сторінці у "Facebook".
"Третього травня я купив телефон Meizu U10 32Gb, 12 червня 2017 телефон загорівся в моєму автомобілі поки я виходив ненадовго. Оскільки телефон був гарячий, то схопивши його, я кинув на асфальт. Ясна річ, що телефон розбитий", - розповів він передісторію.
Микола каже, що вирішив віднести телефон у сервіс, і при цьому був упевнений, що, оскільки телефону всього місяць, його без проблем замінять по гарантії.
"Телефон прийняли в ремонт у той же день і запевнили, що відповідь буде не більше ніж через 14 днів, хоча на практиці 3-5 днів. На чотирнадцятий день, мені протягом усього дня обіцяли, що відповідь от-от буде до вечора ще є час, а об 20:30 сказали, що ні буде завтра відповідь. Після цього кожного дня на мої звернення казали, що зателефонують у вечері, але навіть не передзвонювали. Потім сказали, що через Петю (вірус) полетіла база, при цьому у Вайбер приходить дебільна реклама, що "Петя розпродажу не завада!", - розповідає він далі.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Відповідь він таки отримав 3 липня. Компанія відмовилась заміняти телефон, мотивуючи тим, що покупець порушив правила експлуатації. Фото самого апарату і відповідь з магазину він додав до поста.
Судячи з коментарів, його досвід не поодинокий.
Як повідомляв "Знай.ua", на прикінці травня українська митниця перестала пропускати посилки з товарами торгових марок "Meizu" і "Xiaomi". Причина – скарга правовласника, яким є магазин "Цитрус".