Напередодні в мережі з’явилась інформація, що улюбленим брендам нема ходу в Україну – більше тисячі торгових марок потрапили під заборону ввезення. Українська митниця нібито перестала пропускати посилки з товарами, купленими в інтернет-магазинах.
Ця інформація просто підірвала інтернет. Споживачі обурювались та обговорювали новину в соціальних мережах. Однак виявилось, що інформацію просто вирвали з контексту і подали з гучним заголовком, а далі вже діяв ефект доміно.
Насправді в Україні вже багато років існує список правовласників торгових марок, але він не є переліком "нев'їзних товарів". Цей список не взявся нізвідки за добу, його складали роками. Саме його подали як заборонений до ввезення.
Насправді ж митниця може призупинити ввезення іноземних товарів лише на вимогу правовласників бренду або їхніх представників. Такі обмеження діють лише в тому випадку, коли компанія виявить підробку свого бренду. Тоді вона має повне право заборонити його ввезення в Україну. І таку посилку споживач не отримає. Це світова практика.
Головний податківець Мирослав Продан заявив, що ця фейкова інформація є звичайним інформаційним вкиданням. За його словами, це всього на всього боротьба конкурентів між собою.
Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами
ПриватБанк скасував комісію: для кого діють пільгові умови
В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
Як писав раніше портал "Знай.ua", кілька українських ЗМІ повідомили, що митниця перестала пропускати в Україну продукцію деяких брендів, куплену за кордоном.