Спеціалісти компанії MyndPlay, яка займається розробкою нейрокомп'ютерних інтерфейсів, з'ясували, що шопінг може приносити більше задоволення, ніж секс.
До такого висновку науковці дійшли, коли проаналізували гамма-ритм, який генерував мозок учасників дослідження, повідомляєє New York Post.
Вчені пояснили, що людей, які роблять покупки, можна розділити на дві категорії. Перша група – так звані натхненні покупці, вони купують речі, щоб підкреслити індивідуальність. Інші ж займаються шопінгом, щоб бути модними чи відповідати своєму оточенню.
Виявилося, що мозкові гамма-ритми "натхнених покупців" в 84% випадків показують ту ж картину, що спостерігається у людей, які займаються сексом або в переможців змагань.
Видання зазначає, що шопінг може приносити навіть більше задоволення, ніж секс, проте більшість людей з другої групи швидко втомлюються і відчувають емоційне виснаження.
Нардеп приголомшив наслідками "бусифікації" ухилянтів
Гороскоп на сьогодні 22 червня: сумніви, інтриги та розчарування – до чого готуватись всім знакам Зодіаку
Отримають всі, хто має літніх батьків: українці можуть оформити допомогу по догляду за пенсіонером
Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту
Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені пояснили жіночу любов до шопінгу.