Асоціація платників податків України спільно з ДФС України запроваджує інформаційно-освітній проект «podatky.pro - Податковий HUB».
Це інтеграційний медіа-проект, який має стати інформаційно-освітньою базою в інтернеті, де кожен бажаючий зможе отримати готову відповідь на найпоширеніші питання, які виникають у платників податків.
«По суті podatky.pro являтиме собою інформаційний медіа-ресурс у мережі інтернет, у якому зосереджено практичні кейси щодо реалізації податкових питань, що виникли у бізнесі. Вони оформлюються у вигляді відеоінтерв’ю, відеоінструкцій, графічних віджетів, соціальних роликів», - пояснює Голова Ради ТВ АППУ у Київській області Олена Хотенко.
Сайт також інтегрований у Facebook, YouTube, Telegram та Instagram.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Основними акцентами Податки.про є:
- медійність (матеріали проекту максимально представлені для тиражування та цитування в медіа);
- сучасність (podatky.pro максимально спрямований для сприйняття представниками МСБ, використовуються тренди, популярні серед пересічного населення країни);
- адаптивність (проект максимально пристосований для всіх можливих видів бізнесу);
- експертність (в проекті використовуватимуться робота експертів, держслужбовців, підприємців).
«Ми відстоюємо позицію конструктивного діалогу між платниками податків та владою, - зазначив Президент АППУ Грігол Катамадзе. – Нам необхідно діяти разом, щоб вивести нашу економіку з того стану, в якому вона опинилась. Унікальність цього проекту в тому, що він відповідає місіям більшості учасників реформування податкової системи України. Його можливо реалізувати у максимально стислі терміни без використання потужних ресурсів. Податковий HUB» – політично не заангажований проект, що має максимально широку цільову аудиторію».
Як зазначають в Асоціації платників податків, з 1 вересня почнеться розробка техзавдань и набір контенту для хаба. Домени та ресурси вже створені і до жовтня працюватимуть в тестовому режимі.