Чиновники анонсували будування нових автодоріг. За кілька років в Україні з'являться сотні кілометрів бетонного покриття.
Про популярність бетонних доріг в Європі та нововведення в Україні пише BusinessViews.
Як зазначається, всього у нас в країні менше 200 кілометрів сучасних бетонних доріг, в Європі їх десятки тисяч кілометрів.
Для прикладу, Польща зовсім не чемпіон по довжині і якості доріг в Європі, довжина швидкісних автомагістралей там становить 1,5 тисячі кілометра, а в порівнянної з нею по площі Німеччини - майже 13 тисяч, в Іспанії - трохи більше 15 тисяч кілометрів. А ось в Україні довжина таких магістралей всього 280 кілометрів.
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Нікому не новина, що в нашій країні автошляхи знаходяться у вкрай незадовільному стані, Україні вже тривалий час знаходиться мало не в самому низу в міжнародних рейтингах.
"Погані дороги - це втрата часу, аварії, знос автомобілів, подорожчання перевезень, зростання споживання палива і навантаження на екологію. Ефект від реконструкції доріг може бути вражаючим. За даними Світового Банку, реалізація проекту реконструкції дороги М-06 між Полтавою і Харковом позитивно вплине на 4,4 мільйона чоловік ", - пише джерело.
І хоча на будівництво бетонного покриття потрібні більші суми, однак такі дороги більш стійкі до руйнувань, а отже і ремонт обійдеться дешевше та здійснюватиметься рідше.
Крім високої вартості будівництва, цементні дороги вимагають досвіду будівництва і експлуатації. А ось з цим у нас погано - в Україні таких доріг всього 1%, так що досвіду немає. З них сучасними можна вважати відремонтовані в 2003 і 2013 роках ділянки трас М-06 і М-07 загальною довжиною близько 174,3 кілометра.
Такий досвід мають наші європейські сусіди.
До будівництва можуть залучити німецьку компанію HeidelbergCement AG. Вона має цементні зводи в Україні. До того ж, компанія збудувала бетонну автомагістраль Грузії. Тому нам є у кого перейняти досвід.
Вже у цьому році можуть з'явитися перші дороги з пластику
Як повідомляв портал "Знай.ua", Україна планує залучити рамковий кредит у Китаю в розмірі 7 млрд доларів для реалізації інфраструктурних та інших проектів.