Не встигли водії отямитися від цін на пальне, як наприкінці осені їм знову доведеться витрусити кишені.

За даними консалтингової групи А-95, минулого місяця значно скоротилися поставки білоруського бензину марки А-92 (на 91%, тобто до 4 тисяч тонн), в той же час А-95 – 10,5 тисяч тонн (в середньому протягом місяця – 40 тисяч тонн, з початку 2017 року).

Відомо, що до 98% імпорту (40-45 тисяч тонн) припадає саме на Білорусь. Рівень купівлі бензину А-92 цього року склав 80-85 тисяч тонн. Як тільки поставки від основного партнера почали різко скорочуватися, це призвело до дефіциту, тобто найближчим часом утримувати ціни на існуючому рівні більше не вдасться.

Популярні новини зараз

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Показати ще

Складний період на ринку почався ще з вересня: саме тоді проходили планові ремонтні роботи на Мозирському НПЗ, та й більшість договорів із українськими компаніями до жовтня закінчилися.

Експерти запевняють: на цінову політику впливають два основні чинники. Зокрема, зовнішня вартість в Європі та курс національної валюти. Але наскільки буде коригуватися тариф, у першу чергу залежить від кожного окремого оператора.

Після перевірки Антимонопольного комітету вдалося встановити, що роздрібні ціни на А-95 підвищилися мінімум на 5%. Наприклад, в мережах WOG, ОККО, SOCAR - на 1,5-2 грн за 1 л палива.

"Котирування нафти і нафтопродуктів на європейських біржах виросли у зв'язку з руйнівними ураганами в США. Стихія паралізувала роботу підприємств, розташованих на узбережжі Мексиканської затоки. Американський ринок дуже сильно інтегрований у світовий і впливає на його формування. Крім того, США, як Канада і Саудівська Аравія, – великий світовий виробник нафти і нафтопродуктів", - прокоментував головний редактор профільного видання "НафтоРинок" Олександр Сіренко.

Дивіться: зростання вартості пального в Україні

Як повідомляв портал "Знай.ua", водіям розповіли основні причини пересісти на електромобіль.