Компанія Ріната Ахметова ДТЕК планує побудувати ділянку автомобільної дороги з використанням золошлаків.
Як повідомляє прес-служба компанії, першу дорогу з використанням відходів вугільних теплоелектростанцій (ТЕС) у Львівській області побудують до кінця 2018 року.
"Компанія ДТЕК реалізовує пілотний проект з будівництва ділянки дороги з застосуванням золошлакових матеріалів. Для вибору пілотного проекту з самого початку було кілька пропозицій і навколо них було багато суперечок. У підсумку, затвердили ділянку дороги, що проходить через чотири села у Львівській області - Перекалки-Рогалі- ж/д станція Добротвір-Матяші протяжністю 1 км", - розповів регіональний менеджер з корпоративної соціальної відповідальності ДТЕК Енерго Петро Курляк.
У ДТЕК розповіли, що в Україні утворюється близько 7,5 млн золошлакових відходів на рік. З них 6 млн т генерує ДТЕК. В Європейських країнах відсоток утилізації золошлакових відходів становить близько 92%, в США - 41%, Індії - 50%, Китаї - 65%. Показник, якого вдалося досягти ДТЕК на одній з ТЕС - 43%.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Також вона зазначила, що використання золошлаків значно знижує собівартість виробництва будматеріалів - не менш ніж на 15-20%, а вартість робіт з будівництва доріг - в середньому на 30%.
Золошлакові відходи використовували при будівництві швидкісної дороги Ейзенхауер в Чикаго і Ересуннскій моста між Данією і Швецією.
Дороги в Україні
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що після затвердження законопроекту про обмеження швидкості в населених пунктах до 50 км/год, у чиновників запитали, чи дотримуються вони самі правила і як ставляться до їх порушень.