За останні півроку навколо популярного мобільного оператора Kyivstar розгорявся вже не один скандал. Українці, які користуються його послугами не перший рік, просто в шоці від самоуправства оператора. Безліміт - поняття ніби як універсальне і значення у нього одне. Але це для простих смертних, а для Kyivstar діють свої, особливі умови. Те ж саме стосується і цін: виявляється, клієнтів можна без зайвих питань переводити на тариф дорожче, навіть не переймаючись логічним поясненням. Вибору по суті вам не залишають. Або плати, або все-таки плати.
Про чудну історію на своїй сторінці в Facebook пише Ігор Майброда.
Чоловік розповів, що підключив тариф з певним набором послуг, місячна вартість якого становить 35 гривень. Минуло приблизно півроку і від оператора приходить смс-повідомлення: ваш тариф закривається, а ви автоматично переводитеся на тариф вартістю в 50 гривень.
Ще через якийсь час приходить аналогічне повідомлення, де йдеться про те, що і "полтинниковий" тариф вирішили закрити, тепер на місяць доведеться платити 75 гривень. Все це без зайвих питань та й права вибору: словом, просто знахідка для співробітників Антимонопольного комітету.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Зміна оператора: кінець монополії?
Не секрет, що більшість українців очікують лютого 2019 року, коли зможуть змінити мобільного оператора, залишивши номер мобільного номеру. Перенести свій номер зможе кожен абонент, якщо він надасть достовірні дані про себе і пройде ідентифікацію особи. Треба буде показати паспорт і довести, що номер, який вона переносить до іншого оператора, належить саме їй. Абоненти з інвалідністю зможуть перенести свій номер, скориставшись допомогою інших людей, якщо останні мають довіренність.
У заяві на перенесення номера необхідно вказати, до якого оператора людина переходить і від якого відмовляється. Оператори повинні повідомити абоненту про готовність почати технічну процедуру перенесення номера. Під час перенесення абонент може залишатися без зв'язку не більше трьох годин.
Послуга має назву MNP (англ. Mobile number portability). Вперше її запустили у 1999 у Великій Британії, Нідерландах та Гонконгу. На початку 2000-х більшість країн Європи вже користувалася такою послугою. А у деяких країнах пострадянського простору, наприклад, у Вірменії, Молдові чи Айзербаджані MNP працює вже декілька років. Останньою до цього списку у 2017 році доєдналася Танзанія.
Дивіться: Київстар підвищує тарифи для абонентів
Нагадаємо, в Vodafone пояснили, чому Донбас залишився без зв'язку.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що популярний мобільний оператор перестав працювати.
Також "Знай.ua" писав, що українці лютують від "безлімітного" Kyivstar.