Сьогодні більшість українських користувачів системи контекстної реклами "Яндекс.Директ" виявили, що їхні рахунки порожні.

За інформацією AIN.ua, російська компанія повідомила своїм клієнтам про "обставини нездоланної сили", через які вона не зможе виконувати свої зобов'язання.

"Вже кілька людей написали з України: всі клієнти Яндекса залишилися без грошей. Тобто вранці гроші на акаунтах були, а зараз там мінуси. Судячи з голосування у телеграмі, це відбувається масово", - розповіла спеціаліст з контекстної реклами Євгенія Дуброва-Аліксюк.

Представники інших компаній підтвердили, що їхні кошти також списались. При чому вони пішли саме у мінус, а не зупинились на нулі.

Популярні новини зараз

Зимові канікули і відключення світла: скільки будуть відпочивати виші

Нові зміни від "Київстар" та Vodafone: що готують для користувачів

Від 1200 грн і більше: хто має право на надбавку до пенсії

Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою

Показати ще

У "Яндексі" повідомили, що не зможуть виконувати свої зобов'язання до скасування санкцій. Це ж стосується й повернення коштів, адже рахунки компанії заморожені.

Як повідомляв портал "Знай.ua", нещодавно представництво "ВКонтакте" закрило київський офіс через введення санкцій.