Власники автомобілів на єврономерах можуть зіткнутися з серйозною проблемою — їх машини перестануть обслуговувати на українських СТО.
Причина — українці ввозять відвертих єврохлам, який потребує ґрунтовного ремонту, але коштів на нього у багатьох немає. В результаті автомобіль простоює на СТО, займаючи місце — власник станції в цей період втрачає клієнтів і гроші, адже місце зайняте.
Наприклад, відмовлятися від обслуговування так званих "литовців" прийнявся власник одного зі столичних СТО Олег. За його словами, люди звертаються за вирішенням однієї проблеми, а в ході діагностики сервіс знаходить десяток куди більш серйозних.
"Нерідко власники литовців погоджуються на повноцінний ремонт, обіцяють швидко знайти гроші або запчастини і просять не знімати машину з підйомника. Іноді процес затягується на кілька днів – станція простоює, а заробітку нема", — скаржиться Олег.
Популярні новини заразПоказати щеШтрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Фахівець стверджує,що все менше і менше людей хочуть зв'язуватися з машинами до 2004 року випуску.
"Часто ремонт автомобіля ціною $1000 при першому ж заїзді на станцію обертається чеком в $1500. І в цьому немає нічого дивного. Однак багато людей чомусь перебувають в ілюзії, що педантичні європейці неодмінно захочуть продати свій доглянутий і справний автомобіль за кілька сотень євро. Але так не буває", — додає автомайстер Андрій Чалий.
Він також зазначив, що в Україні дослідні станції давно воліють працювати тільки за передоплатою або з перевіреними клієнтами. Що стосується водіїв "євроблях", то як стверджують власники СТО, це досить специфічна клієнтура.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", на сьогоднішній день український уряд всіляко намагається знайти нові способи для зміни ставок за розмитнення автомобілів з єврономерами.
Так, голова парламентського комітету з питань митної та податкової політики Ніна Південця розповіла, що в даний момент у Кабміні планують дозволити розмитнення автомобілів з європейськими номерами, проте за новими розцінками. Гроші від цього дозволять захищати Україну від забруднення повітря вихлопними газами старих автомобілів.