Сім'ю туристів з Києва, які відпочивали в Мармарисі, "забули" на курорті в Туреччині.
"Наш оператор TPG пізно ввечері 21 червня напередодні дня вильоту (22 червня) поміняв розклад на більш ранній, ніж було заявлено, і не попередив нас. Коли літак полетів рано вранці в п'ятницю, нам почали розповідати, що шукали нас і не змогли знайти" , - розповів киянин Роман Ковальський.
За його словами, на цю дату вильоту вони були єдиними туристами в готелі.
"На ресепшені говорять, що близько 21:00 вечора 21 червня змінився час вильоту, але ніхто не сказав нам, стверджують, що вони дзвонили в номер, а нас не було. Але справа в тому, що в цей вечір ми там були, дивилися футбол. І вранці, відповідно, ми теж там знаходилися. Ніхто не приходив, не дзвонив, не стукав, не кинув записку під двері ", - розповідають туристи.
Ковальський підкреслює, що співробітники туроператора плутаються в поясненнях:
Зброю до рук візьме кожен: війна та мобілізація можуть тривати ще 10 років
ТЦК не матиме претензій: кому з українців дозволять оформити відстрочку з-за кордону
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
"Спочатку говорили, що дзвонили нам в номер, тепер кажуть, що співробітник шукав нас по всій території готелю і не знайшов".
Однак, замість того, щоб якось залагодити ситуацію, туроператор TPG вимагає, щоб кияни сплатили за зайву ніч проживання в готелі, а в суботу, 23 червня, купили за свій рахунок квитки на літак в Україну.
Сім'я зазначає, що київська фірма, де купувалася путівка, також порекомендувала "оплатити все, повернутися і потім вже розбиратися".