Швидкість потягів "Інтерсіті+" може збільшитись на 20-25% після того, як "Укрзалізниця" закупить вагони компанії Talgo.
Цю інформацію повідомляв прес-служба УЗ.
У прес-службі розповіли, що перший такий потяг планують запустити по маршруту "Київ-Одеса". У компанії вважають, що після заміни вагонів його час у дорозі зменшиться до 5,5 години.
Як повідомляє УЗ, наразі аналізують шляхи збільшення швидкості поїзда "Інтерсіті+" сполученням Київ-Одеса на існуючій інфраструктурі без будівництва паралельної нової колії.
"Для цього ми розглядаємо можливість придбання вагонів Talgo, які себе вже зарекомендували в інших країнах та дозволяють збільшити швидкість на існуючий інфраструктурі на 20-25%", - говорить прес-служба.
Популярні новини заразПоказати щеПопрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини
Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку
У той же час, керівництво УЗ уточило, що для закупівлі рухомого складу необхідна державна підтримка у сумі 250-400 мільйонів гривень. У прес-службі запевняють, що компанія виконає своїми силами усі необхідні інфраструктурні роботи на цій ділянці.
"Цей проект можна реалізувати впродовж двох років. А будівництво окремої швидкісної лінії "Київ-Одеса" потребує близько 5 млрд доларів, яких наразі компанія не має, і тут потрібна довгострокова державна програма", - передає прес-служба слова керівника "Укрзалізниці" Євгена Кравцова.
Зазначимо, що Talgo - іспанська компанія, чиї вагони мають полегшений кузов.
"Індексація тарифів на 12%, починаючи з цього моменту, почалася. На всі напрямки", - повідомили в держкомпанії.
Також портал повідомляв про те, що "Укрзалізниця" анонсувала нову послугу. Тепер пасажири, купуючи квитки в інтернеті можуть перевірити інформацію щодо комфорту в вагонах, зокрема наявності там кондиціонерів, що особливо актуально в літній період.
Про це заявили у відділі комунікації ПАТ. За словами представників перевізника, компанія все більше турбується про сервіс.