Від сьогоднішнього дня українцям слід більше витрачати на поїздки в потягах. "Укрзалізниця" реалізувала перший етап своєї програми та підняла тарифи на 12%.
Про це повідомили представники перевізника.
"Індексація тарифів на 12%, починаючи з цієї доби, розпочалася. На всі напрямки", - повідомили в держкомпанії.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" планувала підвищити тарифи на пасажирські перевезення з 1 квітня, проте цього не сталося через те, що відповідний наказ не пройшов усі рівні узгодження. Проектом наказу передбачається проведення індексації тарифів на перевезення пасажирів у два етапи по 12%. Другий етап має відбутися з 1 жовтня. Загалом рівень індексації тарифів на перевезення пасажирів у грудні 2018 року по відношенню до грудня попереднього року становитиме 25%.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Нагадаємо, визначаючи вартість проїзду, "Укрзалізниця" побоялася конкуренції з автобусним транспортом. Однак у подальшому, зазначив він, в залежності від попиту пасажирів, ця вартість квитків може коригуватися.
Тарифи в цифрах
На першому етапі курсування вартість квитка на швидкісний поїзд "Київ - аеропорт "Бориспіль" обійдеться приблизно в 80 гривень.
Умови в поїздах "Укрзалізниці" порівняли з золотом керівників
У мережі розгорівся черговий скандал навколо "Укрзалізниці", її сервісу та знахабнілого керівництва. Пасажир потягу "Київ-Рахів" показав, як виглядає у вагоні туалет, в який неможливо зайти у той час, як очільник підприємства носить форму з золотими ґудзиками.
Дивіться: Очільник "Укрзалізниці" Євген Кравцов відповів на запитання українців
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", для пасажирів "Укрзалізниця" анонсувала нову послугу. Тепер пасажири, купуючи квитки в інтернеті можуть перевірити інформацію щодо комфорту у вагонах, зокрема наявності кондиціонерів, що особливо актуально в літній період. В системі онлайн-продажу квитків над зображенням місць з'явилася спеціальна позначка, яка інформує, чи є саме в цьому вагоні кондиціонер. Ця інформація буде вказана і в придбаному квитку. Нова опція актуальна для регіональних поїздів і поїздів далекого прямування