Сьогодні практично кожен українець використовує банківські пластикові карти. Однак розвиваються не лише електронні технології. Аферисти не сидять, склавши руки, і вигадують все нові методи шахрайства. Зловмисники постійно шукають нові способи, як вкрасти гроші з банківських карт.
Нещодавно з'явилась нова афера. Про неї редакції "Знай.ua" повідомили кияни, які ледь не стали жертвами зловмисників.
На мобільний телефон власника карти приходить смс-повідомлення про те, що його карту поставлено на обмеження, і щоб розблокувати її потрібно пройти "авторизацію". Для цього власнику карти пропонують зателефонувати за поданими в смс номерами.
От така смс прийшла на телефон однієї з читачок нашого видання:
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
За цими номерами відповідають злочинці, які сповіщають, що мовляв вони є представниками "Відділу безпеки національних банків України".
Наша читачка надіслала детальний опис розмови з аферистами:
До слова, аферисти, не дочекавшись від вас дзвінка, можуть зателефонувати вам самі і вимагати від вас дані вашої карти, щоб пройти "авторизацію": прізвище, ім'я, по-батькові, пін-код, дівоче прізвище матері, паролі та інше. Також можуть повідомити, що з вашої картки хтось намагався зняти гроші і її заблокували. Щоб розблокувати, необхідно уточнити деякі дані.
От з такого номера телефонували аферисти:
Якщо людина надає ці дані, шахраї отримують доступ до рахунку і знімають всі кошти жертви.
Щоб не стати жертвою шахраїв, рекомендуємо вам дотримуватися наступних порад:
- Ніколи не приймайте ніяких рішень під час або відразу після телефонного дзвінка незнайомої людини.
- Ні в якому разі не повідомляйте ніякої особистої інформації про вас і вашу банківську картку - справжні співробітники банків ніколи не дзвонять клієнтам і не питають у них пін-коди, паролі та інші секретні дані!
- Попросіть співрозмовника представитися із зазначенням посади. Зателефонуйте у свій банк (за офіційним номером) та з'ясуйте, чи є у них такий співробітник. А заодно переконайтесь, що з вашою картою все в порядку.
- Відвідайте найближчий офіс свого банку і розкажіть про ситуацію.
- Повідомте поліцію про можливий факт шахрайства.
- Якщо в розмові з шахраями називались якісь імена близьких, знайомих або друзів, обов'язково зателефонуйте їм.