В італійському аеропорту колапс. Українці повстали проти авіаперевізника, який недобросовісно виконує роботу та по-хамськи відноситься до клієнтів. Скандал розгорівся навколо рейсу з Мілану до Львова, який затримали на 12 годин без жодних пояснень та компенсацій.

Про це повідомляє на сторінці в Facebook Роман Машталер, якому не пощастило опинитися серед числа тих пасажирів, які мали летіти додому.

За його словами, представники авіакомпанії перестали виходити на зв'язок, до того ж їх представництва немає в аеропорту. Пасажири 12 годин без їжі і води очікували літак, 5 з яких - вони провели в закритому терміналі.

Пізніше Машталер повідомив, що рейс остаточно скасували. Співробітники аеропорту допомогли пасажирам з розселенням в готелі.

Про невдалий досвід польоту з даної авіакомпанією на своїй сторінці в Facebook також повідомив Руслан Сан-Марино.

Популярні новини зараз

У це неможливо повірити: вчені розшифрували останнє пророцтво Ванги на 2026 рік

Великий український банк закриває всі рахунки українців: хто може залишитись без грошей

Батьки не хочуть здавати гроші, діти - плачуть: українка підняла важливу тему подарунків у школах та дитсадках

Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні

Показати ще

При цьому він також зазначив, що проблеми із затримками рейсом спостерігаються у лоу-костів по всьому світу.

Туристи застрягли в українських аеропортах. Назріває грандіозний скандал

Українські туристи стали жертвами недобросовісних туроператорів.

У Києві, Харкові та Запоріжжі кілька авіарейсів скасовано в Туніс компанії Bravo Airways, в результаті люди другий день живуть у готелях і не знають, чи зможуть відправитися на відпочинок.

Дивіться: Що відбувається у Криму без українських туристів

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", туристична ситуація в анексованому Криму цього року обіцяє повторити минулорічний сезон. Українці все менше проявляють бажання відпочити на Чорному морі на півострові. А після введення безвізового режиму з Європою взагалі змінили свої погляди на відпочинок.