"У 2017 році інвестиції УЗ в рухомий склад склали 6,2 млрд гривень - це рекордна сума за останні 5 років. У першому півріччі 2018 року, інвестиції УЗ в оновлення рухомого складу склали майже 3,5 млрд гривень, що на 94% більше показника аналогічного періоду 2017 року - 1,8 млрд гривень ", - зазначив він.
Кравцов також повідомив, що виробництво рухомого складу в першому півріччі 2018 увійшло до трійки лідируючих за темпами зростання серед промисловості в Україні з індексом промислової продукції + 172,4%.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Видворити "зайців" намагалися всім вагоном: хтось криками і образами, а хтось кулаками. Про це в соціальній мережі Facebook написав львів'янин Андрій Чемес.
"Бійка у поїзді Інтерсіті. Люди хотіли їхати без квитків. Розпочався самосуд. До Києва їдемо з затримкою", — йдеться в повідомленні.
У коментарях до посту люди написали, що "зайців" у цьому поїзді виявляють часто. Мовляв, допомагають їм самі ж провідники.
Як повідомляв раніше Знай.ua, стало відомо, що Міністерство транспорту Російської Федерації підготувало план дій на випадок припинення Україною залізничного сполучення з Росією.
У Мінтрансі РФ сподіваються, що до прийняття відповідних заходів справа не дійде, зазначив глава відомства Євген Дітрих.
На його думку, в першу чергу після введення таких заходів громадянам РФ і України буде неможливо користуватися послугами транспорту. Також російський міністр вважає, що нічого, крім незручностей і дискомфорту це не спричинить.
Дітрих підкреслив, що Росія вже виробила ряд заходів, які можуть бути прийняті в разі припинення Україною залізничного сполучення з РФ. При цьому він не виключив можливості реалізації таких заходів.
Також Знай.ua писав про те, що пасажирські вагони в "Укрзалізниці" відповідають санітарно-технічним нормам, всі скарги пасажирів, які невдоволені станом вагонів та сервісу, керівництво перевізника,схоже, послало на три літери.