Персонал популярного аквапарку "Одеса" вразив своєю байдужістю по відношенню до клієнтів.

Відповідну історію розповіла одна з клієнток парку розваг Валерія Левшиніна, передає портал Рoliteka.

"Хочу розповісти історію, може комусь допоможу. Подарувала батькам на річницю квитки в аквапарк "Одеса". Тепер шкодую про це! Через недбалість інструкторів мама тепер лежить і лікується (сильний забій ключиці під питанням), при цьому сама не може зробити навіть елементарного — піднятися з ліжка! При цьому був сильний шок, при якому не могла говорити і води напилася, так як летіла на животі. Це жахливо! Добре, що тато не так сильно постраждав", — розповіла дівчина.

Найбільше Валерію розлютила поведінка персоналу. За її словами, адміністратору "було чисто наплювати" на те, що трапилося.

Популярні новини зараз

Функції ТЦК хочуть розширити: що зміниться для військовозобов'язаних

Ваш лічильник електроенергії бреше: як не переплачувати за комуналку через поломку

Грошей катастрофічно не вистачає: українці можуть залишитися без пенсій та зарплат

Батьки не хочуть здавати гроші, діти - плачуть: українка підняла важливу тему подарунків у школах та дитсадках

Показати ще

"Я не побачила жодного людського співчуття", — додала вона.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", співробітники популярного ресторану образили киянку.