Все більше українців, аби не стояти у довжелезних чергах, сплачують за комунальні послуги за допомогою терміналів, або онлайн. Втім, заощадивши час, можна нарватися на іншу неприємність – гроші просто не доходять за місцем призначення.
Схожий випадок на своїй сторінці у Facebook описав Антон Сененко. Він скористався терміналами самообслуговування "Ощадбанку".
Зручний термінал?
"Сплатив я за комунальні послуги в одному з цих чудо-апаратів, аж виявилося, що кошти ЖЕК чи ГІОЦ так і не отримав. Треба з'ясувати, на якому етапі згубилися кошти. Банк може і не винен, але... звернувся у найближче відділення "Ощадбанку", - згадує він.
Популярні новини заразПоказати щеПенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Але як виявилося, на повернення коштів ще треба написати заяву і чекати на відповідь невідомо скільки. При чому робити треба це тільки у тому відділенні, де був встановлений термінал оплати.
Заощадиш час - повернешся знову
Більш того, оплативши без черги, ви ризикуєте знову витратити купу часу на бюрократичну тяганину – здавалося б, легше вже розрахуватися по тарифам у звичний спосіб, без участі банку:
"Добре, що мене біс не вхопив і я не сплатив комуналку, поки був у Львові чи Трускавці. Бо така спокуса буває, адже я щиро вважав, що термінал в чомусь дарує свободу у виборі відділень. Ні. Термінали "Ощадбанку" не дарують жодної свободи, окрім уникнення черги. Жодної. Так, в колл-центр теж телефонував і мені цю інформацію підтвердили. Шановний "Ощадбанк"! Я чесно не знаю, як в інших банках і чи це норма, але спробуйте змінити цей цирк на дроті. Бо проблема вже не стільки у втраті коштів, скільки у втраті часу", - звернувся до керівництва фінустанови Сененко.
Дивіться: новий закон про комунальні послуги