3 січня "Укртелеком" отримав письмове попередження від компанії Lifecell щодо можливого відключення або обмеження дзвінків на номери 0-800.
Про це повідомляє прес-служба "Укртелекому".
"Протягом останнього кварталу минулого року сторони конфлікту обговорювали комерційні умови співпраці. До переговорів долучився державний регулятор - Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ). Оператори також отримали рекомендації Національної комісії щодо недопущення блокування трафіку в період переговорного процесу" , - йдеться в повідомленні.
"Укртелеком" повідомив, що буде забезпечувати безперебійне проходження всіх типів дзвінків на мережу Lifecell. Блокування дзвінків, всупереч рекомендаціям державного регулятора, може перешкодити абонентам здійснювати дзвінки на різні інформаційно-сервісні лінії 0-800, серед яких номери банків, страхових компаній тощо. Це може створити перешкоди як приватним, так і бізнес-абонентам обох компаній.
"Не погоджуючись на ультимативні умови, висунуті Lifecell, без економічного і регуляторного обґрунтування, "Укртелеком" виступає за продовження переговорного процесу, в тому числі і з залученням експертизи НКРЗІ, при безумовному забезпеченні прав абонентів компаній на телефонних розмов в повному обсязі", - заявили в компанії.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Зазначимо, що з 1 січня "Укртелеком" підвищив тарифи на послуги стаціонарного зв'язку.
Дивіться: в Європарламенті запропонували скасувати плату за міжнародний мобільний зв’язок з Україною
Як повідомляв портал "Знай.ua", у головний офіс телекомунікаційного оператора "Київстар" прийшли з обшуком.