3 січня "Укртелеком" отримав письмове попередження від компанії Lifecell щодо можливого відключення або обмеження дзвінків на номери 0-800.
Про це повідомляє прес-служба "Укртелекому".
"Протягом останнього кварталу минулого року сторони конфлікту обговорювали комерційні умови співпраці. До переговорів долучився державний регулятор - Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ). Оператори також отримали рекомендації Національної комісії щодо недопущення блокування трафіку в період переговорного процесу" , - йдеться в повідомленні.
"Укртелеком" повідомив, що буде забезпечувати безперебійне проходження всіх типів дзвінків на мережу Lifecell. Блокування дзвінків, всупереч рекомендаціям державного регулятора, може перешкодити абонентам здійснювати дзвінки на різні інформаційно-сервісні лінії 0-800, серед яких номери банків, страхових компаній тощо. Це може створити перешкоди як приватним, так і бізнес-абонентам обох компаній.
"Не погоджуючись на ультимативні умови, висунуті Lifecell, без економічного і регуляторного обґрунтування, "Укртелеком" виступає за продовження переговорного процесу, в тому числі і з залученням експертизи НКРЗІ, при безумовному забезпеченні прав абонентів компаній на телефонних розмов в повному обсязі", - заявили в компанії.
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Зазначимо, що з 1 січня "Укртелеком" підвищив тарифи на послуги стаціонарного зв'язку.
Дивіться: в Європарламенті запропонували скасувати плату за міжнародний мобільний зв’язок з Україною
Як повідомляв портал "Знай.ua", у головний офіс телекомунікаційного оператора "Київстар" прийшли з обшуком.