Абоненти повідомляли і про незрозумілу списуванні грошей з рахунків, і хамство операторів call-центру, і погану роботу інтернету, незважаючи на наявність 4g. Нещодавно до цього списку додався і примусовий різкий переклад абонентів на високі тарифи з повною ліквідацією доступних планів.
Ймовірно, в такій ситуації почастішали звернення в call-центр, і тут Vodafone пішов на несподіваний хід, яким буквально приголомшив своїх абонентів. У Vodafone придумали, як ще можна здерти гроші зі своїх клієнтів. Розмова з оператором став платним.
Як повідомлялося раніше, компанія Vodafone Ukraine (МТС) нахабно розводить своїх клієнтів, ще й намагається виставити їх ідіотами. Форуми в інтернеті просто кишать відповідними повідомленнями.
Пенсії, субсидії та нові види допомоги: що буде з соцвиплатами у 2026 році
Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам
Нові правила для субсидіантів: за що можуть скасувати допомогу
Зміни у зимових канікулах: як будуть відпочивати школярі
Абоненти повідомляють, що оператор сам підключає платні послуги і знімає за них гроші. А довести це виявляється практично не реально. Кількість повідомлень від ошуканих клієнтів у мережі зростає в геометричній прогресії.
Найчастіше клієнтам Vodafone без їх відома підключають такі послуги як, Vodafone Market, АМА (бонусний рахунок), Vodafone Books, mobyflirt.net (сайт розваг).
Раніше "Знай. uа" писав про те, що оператор мобільного зв'язку Vodafone розіслав своїм абонентам повідомлення про перехід на більш дорогі тарифи з повною ліквідацією доступних. Несподіваний перехід на більш дорогі тарифи став справжнім шоком для багатьох клієнтів цієї стільникового зв'язку.