Абоненти повідомляли і про незрозумілу списуванні грошей з рахунків, і хамство операторів call-центру, і погану роботу інтернету, незважаючи на наявність 4g. Нещодавно до цього списку додався і примусовий різкий переклад абонентів на високі тарифи з повною ліквідацією доступних планів.
Ймовірно, в такій ситуації почастішали звернення в call-центр, і тут Vodafone пішов на несподіваний хід, яким буквально приголомшив своїх абонентів. У Vodafone придумали, як ще можна здерти гроші зі своїх клієнтів. Розмова з оператором став платним.
Як повідомлялося раніше, компанія Vodafone Ukraine (МТС) нахабно розводить своїх клієнтів, ще й намагається виставити їх ідіотами. Форуми в інтернеті просто кишать відповідними повідомленнями.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Абоненти повідомляють, що оператор сам підключає платні послуги і знімає за них гроші. А довести це виявляється практично не реально. Кількість повідомлень від ошуканих клієнтів у мережі зростає в геометричній прогресії.
Найчастіше клієнтам Vodafone без їх відома підключають такі послуги як, Vodafone Market, АМА (бонусний рахунок), Vodafone Books, mobyflirt.net (сайт розваг).
Раніше "Знай. uа" писав про те, що оператор мобільного зв'язку Vodafone розіслав своїм абонентам повідомлення про перехід на більш дорогі тарифи з повною ліквідацією доступних. Несподіваний перехід на більш дорогі тарифи став справжнім шоком для багатьох клієнтів цієї стільникового зв'язку.