Андрій Худо, власник усіма улюбленої "Львівської майстерни шоколаду", що збираєтся подати в суд на "Московську шоколадну фабрику".

Про це Андрій написав у своєму пості в Facebook.

"Є питання - є "Московська шоколадна фабрика" з таким логотипом у Москві на вул. Нижня Красносільська, д. 5? Ключове питання - чи реально у нас сКРЫМздили логотип Львівської майстерні шоколаду?" – пише він.

Неозброєним оком видно, що компанію вкрала свій логотип у львівського бренду. Підтвердження цьому можна побачити в коментарях.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

На офіційному сайті "Московської шоколадної фабрики" також чітко видно, що вони вкрали не тільки логотип майстерни, але і її асортимент.

У коментарях користувачі обурюються таким нахабним плагіатом: "Я цьому не дивуюся. Це просто тип людей, я їх називали "навіщо щось придумувати". Їх багато в нашому життів приміром візьміть Китай, це звичайне невігластво їх мізки не вміють креативити. Найцікавіше, що це свідчить про успішність Вашого бренду, тому що копіюють, тим більше в одній з світових столиці як не крути. Вітаю! Це ж реклама!", "Правильно - в суд. І все, що отсудите - вкласти у виробництво. Щоб той львівський шоколад - на заздрість м ... лям - став ще кращим","не здивуюся, якщо там таке роблять, назвіть мені хоч одну річ хоч один товар, який Росія не скопіювала з іноземних аналогів, чого варто копійка і автомат Калашникова".

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", нове жіноче рух – Evalution – набирає популярності в різних містах України.

Акції прихильниць Evalution вже пройшли Києві та Львові і скоро охоплять інші регіони. Молоді дівчата вдягнули жовті спідниці і вийшли на площі, тримаючи плакати зі словами "Я красива, але це не моя професія", "Українка – не секс-товар", "Важко бути одночасно розумною і красивою в Україні?".

Активістки насамперед виступають проти стереотипу доступною української красуні, проти секс-туризму та відношення до української дівчини виключно як до товару. Вони об'єднуються, щоб зруйнувати цей образливий стереотип і боротися за новий позитивний імідж українки.

Акції проходили на Майдані Незалежності в Києві, площі Ринок у Львові під час святкових заходів, коли там було дуже людно. Дівчата кажуть, що хотіли, щоб їх помітили якомога більше людей, особливо іноземців.