На сітілайтах, створених з ініціативи засновника видання "Наш Київ" Дмитра Федоренко, зображені собаки і їх власники з підписом «Не доїдай - прибирай! 85% домашніх собак іноді їдять екскременти". Метою рекламного "креативу" було шокувати власників собак і натякнути на те, що нібито собаки контактують з екскрементами інших тварин і потім облизують власників.

Виглядає вона ось так:

Після того, як реклама з'явилася на вулицях міста, кияни щосили почали обговорювати її в соціальних мережах.

Першою відписалась одна з моделей - Анна Яковенко, яка брала участь у фотосеті зі своїм вихованцем. Дівчину обурили написи, які нанесли на плакати.

Популярні новини зараз

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

- Вчора по Києву з'явилися плакати із зображенням мене і рудого. Хочу сказати, що знімали це ще в минулому році. Я знала, що це буде соціальна реклама, яка пропагує прибирання за своїми собаками. Але який там буде конкретно текст, я не знала. Те, що написали ображає не тільки нас з рудим і виставляє "говноедами", але і більшість собачників. Цей текст дуже двозначний і читати його таки не дуже приємно, - написала Анна.

У коментарях до запису користувачі підтримали модель і розкритикували дивний слоган кампанії.

Скандал з дивним формулюванням прокоментував і сам Федоренко.

"Всі актори знали і мета рекламної кампанії, і то, як вона буде виглядати в результаті. Більш того, з акторами були підписані авторські угоди, де всі умови прописані", - написав Дмитро.

Модель, яку обурили написи на рекламних плакатах, зазначила, що текст реклами після піднявся скандалу вже замінили на новий.

На сайті соціального проекту слогани були замінені на інші, хоча, як зазначають кияни, формулювання ні краще, ні зрозуміліше не стала, і, як і раніше не передає головного посилу реклами - прибирати за собаками.

Тепер плакат виглядає ось так:

Раніше "Знай. uа" писав про те, що У неділю, 6 травня, стало відомо, що в російській столиці, Москві, звичайний вуличний кіт накинувся на дипломата з Китаю на території посольства на вулиці Дружби. Відзначається, що скажена тварина вкусила чоловіка за руку, пише Стіна.