Приватна авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" ввела додатковий збір YQ (GDS Fee) для продажу квитків через глобальні дистрибутивні системи і своїх агентів у розмірі 9 доларів.
За інформацією Politeka, вартість одного квитка збільшується на 250 гривень. А якщо брати проїзні документи у два кінця та з пересадкою, то націнка складе близько 1 тисячі гривень. Це виглядає "доречним" у зв'язку із введенням безвізу та виходом на український ринок лоукостів.
Аналітики здивовані, що МАУ ввела додаткові збори, враховуючи той факт, що більшість світових компаній розповсюджують квитки без націнок. Крім того, в умовах кризи вітчизняні покупці віддають перевагу низькій ціні.
Зазначається, що більшість українців купують квитки через туроператорів і також змушені переплачувати. Напряму придбати документи можна, але у МАУ є проблеми з якістю та доступністю такого обслуговування.
Такі кроки лідера українського ринку викликають побоювання. Аналітки вважають, що МАУ таким чином може перекривати збитки, як раніше це робив "АероСвіт", або просто "збирає врожай" перед банкрутством, що насувається.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Окрім введення збору YQ (GDS Fee), МАУ не чекають, доки агентсва з ними розрахуються, а змушують відкривати "депозити" та переказувати кошти за ще не продані квитки.
Як повідомляв портал "Знай.ua", у Запоріжжі літак МАУ ледь не зазнав катастрофи, виїхавши на ділянку з незастиглим бетонним покриттям.