Причин тому, що наші громадяни відчувають себе дискримінованими через покупку автомобіля чимало, але головна — це акцизний податок, обов'язковий платіж, ставки якого сьогодні дуже засмучують українських автомобілістів. Розмір акцизу для різних за об’ємом двигуна авто може відрізнятися в 100-150 разів.
Саме дискримінаційна система ставок акцизного податку, а також неможливість митного оформлення та реєстрації в Україні машин, які не відповідають екологічному стандарту "євро-5", призвели до появи в країні такої кількості авто з іноземною реєстрацією.
Станом на травень 2018 в Україні зафіксували понад 315 тисяч таких автособілів, які були ввезені до нашої країни в режимі тимчасового ввезення або транзиту.Що пропонує новий законопроект
Перш за все, відтепер акцизний податок обчислюватимуть по-новому.Базові ставки акцизного податку будуть наступними: для авто з бензиновим двигуном — 50 євро, для авто на дизелі — 75 євро.
Йдеться саме про базові ставки, до яких ще будуть застосовуватися коефіцієнти. Розмір акцизного податку, який треба буде сплатити, дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку.
Як буде розраховуватися коефіцієнт двигуна? Показник об'єму двигуна буде ділитися на 1000.
Скільки доведеться платити за електроенергію з 1 березня: тариф не для всіх буде однаковим
Плювання в спину та глузування: у ТЦК скаржаться на неприязнь цивільних
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі
Бронювання більше не гарантія: нові правила змусять українців збиратись до війська
А коефіцієнт віку — це кількість повних календарних років.
Водночас, акцизний податок на старі авто буде вищий за рахунок його збільшення на віковий коефіцієнт, що стимулюватиме до придбання більш нових авто.Дивіться: за і проти євроблях в Україні