Якщо вибори у Верховну Раду відбулися б у червні поточного року, Громадський рух Миколи Томенка "Рідна країна" набрав би в Києві 6,2% голосів

Про це свідчить опитування громадської думки, яке було проведено компанією "Українське демократичне коло" в перших числах місяця. У дослідженні брали участь мешканці усіх десяти столичних районів на пропорційній кількості населення підставі. Так вдалося досягти доволі високого рівня репрезентативності.

Київ показав доволі високий відсоток громадянської активності: майже дві третини опитаних (65,1%) висловили готовність узяти участь у процесі волевиявлення. Питання кореспондентів було сформульовано наступним чином: "Якби найближчої неділі відбувалися вибори до Верховної Ради, то за яку партію Ви проголосували б?"

Окрім традиційних для інших опитувань лідерів передвиборної гонки, дещо несподівано у першій п’ятірці опинилася партія "Рідна країна" Миколи Томенка. Вона показала результат 5,8% від кількості опитаних, або 6,2% від тих, виявив бажання відвідати виборчу дільницю. Втім, великим сюрпризом такий вибір киян не став.

Популярні новини зараз

Нові правила придатності до мобілізації: призовуть навіть тих, кого раніше не чіпали

До українців з поганим здоров'ям прийде ТЦК: куди відправлять служити

Навіть якщо Україна відкриє кордони, то ніхто просто так не виїде: українцям доведеться платити вже із січня 2025 року

Влад Яма живе своє найкраще життя у США: тепер чекає на поповнення

Показати ще

Багато політичних партій встигли неодноразово "засвітитися" в корупційних скандалах. Відомі політсили характеризуються високим рівнем недовіри з боку населення. Кияни встигли розчаруватися в звичних обличчях, які дивляться з екранів телевізорів і плакатів уздовж проїжджої частини. Голова Громадського руху "Рідна країна" пояснює результати опитування в схожому ключі – «втомою від традиційних політиків».

Як зазначив Микола Томенко, "більшість киян вважають, що країна загалом і Київ зокрема рухаються неправильним шляхом".

"Ми п’ята політична сила в місті Києві. Це нас надихає. Ми пропонуємо контент. Це стратегія, програма, що потрібно робити. Ідеї, цінності та програма — ось це важливо", – резюмує Томенко.