Соціальна мережа Facebook проходить маркетингове дослідження готовності користувачів платити за доступ до соцмережі без реклами і поліпшення конфіденційності, — випливає з рішення на рівні топ-менеджменту компанії після скандалу з витоком персональних даних, передає агентство Bloomberg.
Повідомляється, що в планах соцмережі — запропонувати її користувачам вибір: або платити за доступ до соцмережі кожен місяць і при цьому не бачити рекламу, або Facebook буде доступний юзерам безкоштовно, проте в цьому випадку соціальна мережа буде показувати оголошення і збирати більшу кількість даних про людину.
Водночас, як зазначається в матеріалі агентства, на сьогоднішній день поки що зарано говорити про те, чи дійсно Facebook запустить платну версію. Подібне дослідження вже проводилося раніше, але тоді аналіз було спрямовано на вивчення способів збільшення аудиторії соцмережі. Зараз же мова йде про те, щоб запропонувати вибір тим людям, які приділяють велику увагу обробці та використанню персональних даних.
Очікується, що остаточне рішення буде залежати від готовності користувачів інтернету платити за відключення реклами і більш посилену роботу з захистом їхніх особистих даних.
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Водночас голова компанії Марк Цукерберг поки що офіційно не коментує цю інформацію і наміри його соцмережі, проте комерсант заявив, що тим не менш у Facebook завжди буде можливість безкоштовного доступу користувачів інтернету до соціальної мережі.
Раніше "Знай. uа" писав про те, що Роскомнагляд вніс до реєстру заборонених сайтів IP-адреси, які належать Facebook, Twitter, та найбільшим російським інтернет-компаніям - "Яндексу", "ВКонтакте" і "Однокласникам".