Командування української армії припустилося низки фатальних помилок під час бойових дій на Донбасі, цим самим відкривши ворогу чергову лазівку для вторгнення. Таку думку на своїй сторінці у Facebook висловив колишній боєць ЗСУ, військовий експерт Arty Green.

Великі проблеми – з необережності?

“У жодному разі не можна йти "узгодженими" командуванням "зеленими коридорами". Командири підрозділів та бойових груп повинні приймати рішення самостійно, спираючись на власний бойовий досвід, виходячи з конкретної бойової обстановки, цілей і завдань, узгоджених з командиром, якому ви особисто довіряєте, і сусідами", - вважає експерт.

Екс-боєць наголосив, що перші штатні канали зв’язку ЗСУ ризикують потрапити у зону контролю противника, з цієї причини всю наявну інформацію потрібно пропускати тільки у випадку гострої необхідності і не пізніше доби, адже потім вона втратить свою актуальність:

“Чим менше втрат ми зазнаємо в складі великих підрозділів в полі на початковому етапі наступальної операції ворога, тим більше шансів перемогти в цій війні”, – підкреслив він.

Популярні новини зараз

"Мобілізувати не можна відпустити": ТЦК отримали терміновий наказ від Міноборони

Як мобілізовані "з вулиці" насправді воюють: одкровення з фронтових реалій

Курців схватить удар не тільки по легенях: 1 жовтня сигарети злетять в ціні

Три категорії пенсіонерів, кому піднімуть виплати

Показати ще

Дивіться: Cталеві янголи Об'єднаних Сил

Коли закінчиться війна?

За його словами, такий сценарій можливий, але не надто швидко. Європа повинна стати щитом за Україну, аби домогтися остаточної капітуляції РФ, для цього потрібно виконати наступні умови:

- згоду на повторний референдум в Криму з визнанням його результатів;

- загальні вибори з легалізацією "політиків з ДНР / ЛНР" в присутності окупаційних військ, але під контролем міжнародних спостерігачів;

- звільнення всіх полонених;

- передача ГТС під "спільне управління".

Дивіться: таємниці маскування у ЗСУ

Як повідомляв портал "Знай.ua", річні плани на авіарейси до окупованого Криму скоротили російські авіакомпанії. Відомо, що компанії скоротили кількість квитків на 22,2% (551 тис. пасажирів). влітку 2017 року на кримському напрямку виставляли 2,7 млн місць, а в 2018 році – 2,1 млн. Більше всіх ємності скоротили "Уральські авіалінії" – на 187 тис. крісел (39%), Red Wings – на 64 тис. (27%), "Аерофлот" – на 51 тис. (14%), "Росія" – на 74 тис. (13%), "Глобус" – на 42 тис. (13%). До цього призвело відкриття Кримського мосту, а також подвійне зростання аеропортових тарифів в Сімферополі.