У мережі набирає обертів скандал, який розгорівся навколо покупки авіаквитків. Киянин, скориставшись послугами відомого сайту tickets.ua, придбав два квитки на літак з Києва до Дніпра і назад. Виліт о 9:40, а назад о 8-й вечора. Квиток з Дніпра виписали відразу, а ось з Києва поставили на паузу. Чоловікові написали, що рейс переноситься на 13:00, і якщо він згоден, то повинен доплатити, або йому повернуть різницю.
Про це користувач написав на сторінці в Facebook. "Дзвоню в службу підтримки, кажу, що купили два квитки, з Дніпра є, а в Дніпро не виписаний, але в Дніпро треба якось потрапити, щоб з нього потім по виписаному квитку полетіти. На що сапорт каже, що ви купили квиток, якого немає, і запропонувала мені зараз "куки" та історію почистити. А***ть! Мізки собі нехай почистить. Це як розуміти, я купую квиток, а в цей час кількість їх вже закінчується. А де перевірка скриптів на сервері?"
З горем навпіл чоловік погодився вилетіти о першій годині дня, але тут виявляється, що у компанії Dniproavia вартість квитка з 2500 виростає до 8000 грн. Тобто, доплатити потрібно зовсім небагато: всього 5,5 тисячі та можна летіти. Почувши, що і на такі умови клієнт не згоден, йому запропонували геніальне рішення: є ще один рейс, квиток на який коштує 3000 гривень. Виліт заплановано на 18:00. Тут-то у чоловіка і почали закрадатися сумніви щодо адекватності оператора: навіщо летіти в Дніпро о 18:00, якщо рейс назад стоїть на 20:00? Це можна спокійно прилетіти, випити кави в аеропорту і якраз йти реєструватися на зворотний рейс.
Після довгих сперечань і розборок чоловік захотів здати невиписаний квиток з Києва, і йому пообіцяли повернути гроші протягом декількох днів. А ось за квиток з Дніпра повернути кошти відмовилися, пообіцявши відшкодувати 358 гривень з 2500.
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, як правильно підготуватися до поїздки за кордон.