Популярний український мобільний оператор "Київстар" списав із рахунку клієнта майже 4 тисячі гривень, коли той летів у літакові й не користувався послугами зв'язку.
Про це користувач Facebook Олександр Довгопол повідомив на своїй сторінці.
"Лечу в літаку, висота 10 км. Телефон лежить у сумці. Тут приходить смс: "Вітаємо в роумінгу в літаках!
Стандартні тарифи: вихідні дзвінки 150 грн/хв, вхідні дзвінки 150 грн/хв, вихідні СМС 15 грн, GPRS 20 грн за 50 КБ", - розповів він.
За словами чоловіка, потім почали оновлюватися месенджери та засвітився значок EDGE.
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів
"Запідозривши, чим це пахне, тут же вирубав телефон, але не допомогло: після прильоту виявив на рахунку мінус 3800 гривень! Чи варто говорити, що я про таку послугу навіть не чув, не те що не замовляв", - повідав Олександр.
У підсумку після трьох тижнів тяганини з усім колл-центром у "Київстарі" відмовилися повертати чоловікові гроші, заявивши, що вони були списані коректно.
"Для довідки: послуги "Роумінг у літаках" у Київстару немає ні на сайті, ні в Майкіївстарі. Гугл про таку послугу нічого не знає, так само, як і співробітник колл-центру, з яким я залишав скаргу", - зазначив Довгопол.
Три провідні мобільні оператори заплатила за 4G.