Двоє українок розповіли про пригоди у Мадриді, які їм довелось пережити через байдужість працівників "Міжнародних авіаліній України".
Про це повідомляє сайт "Обозреватель".
Дівчата тиждень відпочивали у Мадриді, а коли вирішили повернутись додому, то зрозуміли, що не все так просто.
Прибувши в аеропорт за більше, ніж сорок хвилин до вильоту з посадковими квитками на руках, вони так і не змогли потрапити на борт літака.
У цей час в аеропорті не вияввилось жодного працівника МАУ, при цьому всі інші перевізники продовжували посадки пасажирів.
Старі квартири обкладають податком: українці скоро отримають листи
"Навіщо вчитись, якщо завтра мобілізують": молодь масово ігнорує вступ до вишів
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Нові правила мають скоротити кількість ухилянтів: чоловіки повинні прийти до ТЦК
На гарячу лінію українки взагалі не змогли дотелефонуватись, а всі інші працівники аеропорту заявляли, що нічим не можуть допомогти.
Працівники прикордонної служби відмовились впускати дівчат з усім їх багаже на борт літака, тож речі довелось би викинути.
Проте і це не стало завершеням іспанських пригод.
Після проходження паспортного контролю стало зрозуміло, що дівчата не знають номер воріт, яких там десятки.
Дівчат відмовились проводити, а також зв'язуватись з бортом МАУ, тож їм не залишалось нічого іншого, як придбати нові квитки на виліт через п'ять днів.
Українки розповідають, що витратили все до останньої копійки, при цьому МАУ вимагала у них 185 доларів штрафу за те, що вони не сіли в літак.
По поверненню додому дівчата повідомили керівництво компанії про "роботу" їх персоналу. Там пообіцяли розібратись і повернути частину витрат.
"Ми своє бабло забрали, а ви собі розбирайтесь", - охарактеризувала роботу МАУ одна з дівчат.
Як повідомляв портал "Знай.ua", пасажира МАУ покарали за українську мову.