Ця жінка свого часу влаштувала справжній фурор на дорогах – її боялися не тільки колеги, а й самі водії. Асфальтоукладниця Катя навіть не підозрювала, що її відверте зізнання на камеру спровокує такий шквал обговорень.

З часом вона стала зіркою мережі: ролики за її участю, з цензурою і без неї переглядали мабуть частіше, ніж новий сезон популярних серіалів.

Нічого особливо на камеру жінка не сказала, просто "рубонула правду" про стан наших доріг. Коли власники авто, що проїжджали поруч, коментували якість її роботи, Катя не розгубилася жодного разу:

"Коли у мене хороший настрій, можу дати шанс їм попрацювати", - жартувала вона.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Нещодавно людина такої нелегкої професії опинилася за кордоном, щоб порівняти стан автошляхів у сусідній Польщі та Україні. Реакція Каті на побачене здивувала: вона почала фотографувати свіжий асфальт та техніку на телефон, захоплено спостерігала, що на дорогах немає жодної ями.

Увага! Ролик містить ненормативну лексику

Справді, дороги поляки завжди роблять на совість і служать вони не рік, як планують в "Укравтодорі", а набагато довше. Головним чином тому, що виділені кошти використовуються за призначенням.

На таких працівниць, як ця асфальтоукладниця, звертають увагу тільки після розголосу у ЗМІ. Місцева влада її почула як тільки ролики почали набирати популярності – Каті виділили квартиру і нібито в регіоні, на який вона скаржилася, ситуація покращилася. Проте жінка більше не хоче працювати у державній компанії, отримала пропозицію від приватних осіб і погодилася.

Подібних нарікань на стан доріг від тих, хто їх робить, можна почути безліч. Хоча водії нерідко дорікають саме цим людям – мовляв, можуть покласти пару сантиметрів асфальту, а гроші за решту собі у кишеню. Втім існує й інша сторона медалі. Якщо матеріалу не вистачає, то латають ями, що називається, підручними засобами: змішують пісок, бруд і те,що лишилось від привезеного.

І це при тому, що цього року на українські дороги виділили рекордну суму коштів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", стало відомо, скільки заробляє очільник "Укравтодору".