Про це він розповів на своєму каналі.

«Ситуація залишається складною, тому що є така політична сила в Польщі, яка все ж таки вирішила, що вони мають стати захисниками національних інтересів економіки. Але за рахунок чого розвиваються польські перевізники? За рахунок національної економіки, вони що, їздять по території Польщі і возять винятково польську продукцію?» - повідомив Олександр Мусієнко.

За словами військового експерта, звісно ж, польські перевізники розвиваються не за рахунок національної економіки. Польська економіка, як зазначив Олександр Мусієнко, так само, як й економіки інших країн Європейського Союзу, пов’язана із зовнішніми ринками.

«І польські компанії транспортних перевезень просто хочуть залишити за собою цю частку ринку. І страйкують, насправді, не всі, тому що багато хто працює, зайнятий в реальному секторі, їздить по країнах Європи й заробляють гроші. Але є незначна частина цих перевізників, які продовжують блокувати кордон», - заявив Олександр Мусієнко.

Як писав раніше Знай.ua, Ельвіра Кириленко розповіла про кількість чоловіків-ухилянтів за кордоном: «Видається статистика».

Популярні новини зараз

Пенсії та соцдопомога: чи будуть перебої з виплатами через дефіцит бюджету

ПриватБанк бере комісію за зняття грошей: про які додаткові витрати варто знати

Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів

Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток

Показати ще

Також Знай.ua повідомляв, що Артем Бронжуков пояснив, яку політику щодо України хочуть вести демократи і республіканці.