Lifecell - один з найбільших операторів мобільного зв'язку. Його послугами користуються мільйони українців в різних куточках України.
Попри таку велику кількість клієнтів, якість інтернету та мобільних послуг залишає бажати кращого. Часто до компанії звертаються розгнівані українці, які намагаються з'ясувати в чому ж причина такого явища.
На офіційній сторінці оператора, в коментарях до публікації, стурбована жінка скаржиться, що поганий інтернет не лише в неї, а й в чоловіка. При цьому в самої клієнтки дві сім карти - Лайф та МТС, але нормальний інтернет тільки на останній.
"Інтернет не працює взагалі. При переході на інтернет Лайф, з'єднання зникає. Аналогічна ситуація і у чоловіка."
Нові правила переказів: які гроші заборонять переказувати
Пенсіонерів позбавлять виплат у 2026 році: що потрібно встигнути зробити
Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
В чому причина цього невідомо, адже це відбувається не в одному місці, а в різних районах міста. Оплата за тариф проходить вчасно, але користі від цього немає. Жінка телефонувала на гарячу лінію, але оператори сказали чекати, бо йде діагностика. В результаті цього годують обіцянками вже понад тиждень. Конкретної відповіді на коментар жінки від оператора не було, а лише стандартні відповіді по типу: "де виникають проблеми", "в приміщенні чи на вулиці".
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Робіть щось зі зв'язком, інтернетом...": клієнти Lifecell скаржаться на погану якість послуг
Раніше портал Знай інформував, "Куди вітер повіє - то є, то нема": клієнтка "Київстару скаржиться на поганий інтернет та зв'язок впродовж кількох місяців
Також наш портал повідомляв, "Водять за носа": клієнти Vodafone скаржаться на обман