Українка поскаржилася, що "Укрпошта" вже третій місяць не може доставити її посилку, а другу зовсім розікрали. Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці поштового оператора у соцмережі facebook.
За словами українки, одну її посилку розікрали, а друга більше двох місяців у дорозі. Вона наголосила, що сервіс компанії не відповідає жодним сучасним критеріям.
"Першу посилку розікрали, друга вже 71 день у дорозі, гаряча лінія відповідає, що клієнт вибрав найдешевший спосіб доставки і відстежити відправлення неможливо! А навіщо тоді берете, раз не можете ні доставити, ні відстежити! Як в радянські часи, їй-богу!", - обурилася клієнтка.
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Фахівці "Укрпошти" відреагували на скаргу та пояснили, що було обрано найдешевший спосіб доставки, який не передбачає можливості її відстежувати і все, що залишається одержувачу – чекати на інформування з відділення.
"Прості поштові відправлення пересилаються без приписки у службову документацію і доставляються без розписки. Як тільки такі відправлення отримує відділення адресата, працівники відділення повідомляють одержувачу", - відповіли в компанії.
Раніше портал Знай повідомляв, "Посилання об'їхало всі села": українка повернула "Укрпошті" проблеми, які були подаровані клієнтам.
Також наш портал інформував, "Одні комісії знімають": українці платять за доставку "Нової пошти" втричі більше, ніж коштують відправлення.
Крім того, ми писали, ми налажали – ви платите: "Укрпошта" оштрафувала клієнтку за свою ж помилку.