Українка поскаржилася, що "Укрпошта" вже третій місяць не може доставити її посилку, а другу зовсім розікрали. Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці поштового оператора у соцмережі facebook.

За словами українки, одну її посилку розікрали, а друга більше двох місяців у дорозі. Вона наголосила, що сервіс компанії не відповідає жодним сучасним критеріям.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

"Першу посилку розікрали, друга вже 71 день у дорозі, гаряча лінія відповідає, що клієнт вибрав найдешевший спосіб доставки і відстежити відправлення неможливо! А навіщо тоді берете, раз не можете ні доставити, ні відстежити! Як в радянські часи, їй-богу!", - обурилася клієнтка.

Скарга на "Укрпошту". Фото: скрін facebook.com/ukrposhta

Популярні новини зараз

Юність стукає у двері? Оновлені мотоцикли "Ява" знову продаються в Україні, одразу 6 моделей

Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

Показати ще

Фахівці "Укрпошти" відреагували на скаргу та пояснили, що було обрано найдешевший спосіб доставки, який не передбачає можливості її відстежувати і все, що залишається одержувачу – чекати на інформування з відділення.

"Прості поштові відправлення пересилаються без приписки у службову документацію і доставляються без розписки. Як тільки такі відправлення отримує відділення адресата, працівники відділення повідомляють одержувачу", - відповіли в компанії.

Відповідь "Укрпошти". Фото: скрін facebook.com/ukrposhta

Раніше портал Знай повідомляв, "Посилання об'їхало всі села": українка повернула "Укрпошті" проблеми, які були подаровані клієнтам.

Також наш портал інформував, "Одні комісії знімають": українці платять за доставку "Нової пошти" втричі більше, ніж коштують відправлення.

Крім того, ми писали, ми налажали – ви платите: "Укрпошта" оштрафувала клієнтку за свою ж помилку.