Клієнт Monobank поскаржився на те, що через технічну несправність додатку втратив більше 3 тис гривень.
Дівчина, що мала відправити йому кошти, просканувала його картку від Mono в додатку, та після того, як висвітилося ім'я та прізвище отримувача, вона перевела кошти. Однак кошти скаржник на свою картку так і не отримав.
Про це він розповів на порталі Мінфіну.
Користувач розповів, що мав отримати переказ грошей у розмірі 3 150 грн на картку Monobank. Дівчина вирішила розрахуватися із скаржником, просканувавши його карту у додатку Monobank.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Коли вона натиснула на посилання за номером картки, їй висвітилось ім'я та перша буква отримувача переказу.
Воно повністю зійшлося із іменем скаржника. Дівчина відправила кошти, але в результаті вони надійшли на рахунок невідомої особи.
"Причина – номер відскановано з помилкою. Цікаво, що не збіглися тільки деякі цифри (дізнався потім з квитанції). Зате ім'я та перша буква прізвища в нас обох однакові! Звичайно, треба і номер перевіряти, але впевнений, 90% людей шукають очима ім'я і переводять гроші, якщо воно співпало", – розповідає клієнт Monobank.
У службі підтримки Monobank відмовились допогти та заявили що сам переказ надійшов без затримок, а те що помилились карткою, це вже особисті проблеми клієнтів, а не проблема з додатком.
Раніше портал Знай повідомляв, українець не може користуватися карткою "Приватбанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.
Також наш портал інформував уже з 1 серпня: "Ощадбанк" змінює тарифи на популярну послугу, до чого готуватися українцям.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".