Одна з найбільших українських компаній "Укрпошта", яка здійснює доставку поштових відправлень, продовжує неприємно дивувати своїх клієнтів. Цього разу українець розповів, як його посилку намагаються доставити вже аж два місяці.
Головна проблема в тому, що при кожному зверненні до працівників "Укрпошти" необхідно чекати 5 робочих днів, щоб заявку розглянули.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Укрпошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Відправляли 8 великих відправлень з Києва (02152) - 4 колеса та 4 мішки з особистими речами. Доставили 4 колеса та 3 мішки зі словами, що може десь в іншій машині, чи вагоні буде, то пізніше привеземо. І вже йде другий місяць, як кожен оператор говорить одне і теж - буде розглянуто, 5 днів, вам зателефонують (як на гайду, як послати клієнта).
Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним"
ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить
Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень
По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі
Найцікавіше: по трекінгу мішок з речами 2 рази виїжджав і повертався, втретє виїхав і зник, а працівники кажуть, що його шукають у розподільчому центрі. Як ви його знайдете, якщо за місяць не знайшли? А потім, як мине 6 місяців, що нам скажуть: те, що було, те минулося?
Я так розумію, але "Укрпошта" знайде як зробити винним нас і не відшкодовувати шкоду (мішок оцінили в 10т). Більше ніколи в житті не скористаюсь послугами державної організації з перевезення, бо через недбалість працівників тепер треба гардероб оновлювати. А хтось ходить у нашій вишиванці та трусах", - розповів незадоволений клієнт "Укрпошти".
Нагадаємо, у відділеннях "Укрпошти" почали пропадати дорогі посилки з Китаю: "Гроші вертати не хочуть...".
Раніше повідомлялося, клієнтка "Укрпошти" поскаржилася на доставку містом у два тижні.