Одна з найбільших українських компаній "Укрпошта", яка здійснює доставку поштових відправлень, продовжує неприємно дивувати своїх клієнтів. Цього разу українець розповів, як його посилку намагаються доставити вже аж два місяці.

Головна проблема в тому, що при кожному зверненні до працівників "Укрпошти" необхідно чекати 5 робочих днів, щоб заявку розглянули.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Укрпошти" на порталі для відгуків Otzyvua.

"Укрпошта", скріншот: Facebook

"Відправляли 8 великих відправлень з Києва (02152) - 4 колеса та 4 мішки з особистими речами. Доставили 4 колеса та 3 мішки зі словами, що може десь в іншій машині, чи вагоні буде, то пізніше привеземо. І вже йде другий місяць, як кожен оператор говорить одне і теж - буде розглянуто, 5 днів, вам зателефонують (як на гайду, як послати клієнта).

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Довго "тримати" тарифи - неможливо: українців попередили про нові ціни на світло та газ

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Найцікавіше: по трекінгу мішок з речами 2 рази виїжджав і повертався, втретє виїхав і зник, а працівники кажуть, що його шукають у розподільчому центрі. Як ви його знайдете, якщо за місяць не знайшли? А потім, як мине 6 місяців, що нам скажуть: те, що було, те минулося?

Відгук невдоволеного клієнта "Укрпошти", скріншот: otzyvua

Я так розумію, але "Укрпошта" знайде як зробити винним нас і не відшкодовувати шкоду (мішок оцінили в 10т). Більше ніколи в житті не скористаюсь послугами державної організації з перевезення, бо через недбалість працівників тепер треба гардероб оновлювати. А хтось ходить у нашій вишиванці та трусах", - розповів незадоволений клієнт "Укрпошти".

Відгук невдоволеного клієнта "Укрпошти", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, у відділеннях "Укрпошти" почали пропадати дорогі посилки з Китаю: "Гроші вертати не хочуть...".

Раніше повідомлялося, клієнтка "Укрпошти" поскаржилася на доставку містом у два тижні.

Також, "Багато на себе взяв...": кур'єр "Укрпошти" вирішив, що замовник його подружка такого хамства ніхто не витримає.