У разі зняття готівки українці нерідко стикаються з тим, що банкомат не видає гроші, але з рахунку вони списуються. Як діяти в такій ситуації розповіли у Нацбанку у коментарі "24 каналу".
Жоден банкомат не застрахований від збоїв, адже це насамперед техніка, і нерідко перебої у роботі відбуваються у момент, коли знімаються гроші. Крім того, у нинішніх реаліях трапляється, коли людина знімає гроші, але раптово вимикається світло. В результаті кошти з картки списуються, але на руки не видаються.
У Нацбанку радять українцям, які зіткнулися з такою неприємністю не панікувати і відразу звернеться до служби підтримки банку, який видав картку. Менеджеру потрібно надати всі деталі операції – суму, час, розташування банкомата. При цьому слід залишатися біля банкомата.
Рекомендується також звернутися до банку, якому належить банкомат, зазвичай номер телефону підтримки вказаний на пристрої. Якщо на телефон надійшло повідомлення про зняття грошей, його потрібно зберегти.
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Усним інформуванням банку краще не обмежуватися та звернеться до відділення для написання заяви з проханням повернути гроші. Протягом 30 днів банк повинен розглянути заяву та повернути гроші або відмовити та надати письмове пояснення цього рішення.
Раніше портал Знай повідомляв, "Глюк" у банкоматі "Ощада" обійшовся українцю в 20 тисяч гривень: "Показав помилку".
Також наш портал інформував, повідомлення від ПриватБанку, дзвінки від представників та крадіжки карток: Україну захлеснула хвиля шахрайств, як врятувати гроші.
Крім того, ми писали, від 10 до 50 тисяч гривень: ПриватБанк ощасливить клієнтів – хто отримає значну суму.