Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".
На сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому випадку.
"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а оскільки я знаходжусь за кордоном я не маю такої можливості. Получається, щоб користуватись рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безплатно користується моїми коштами",
Представник ПриватБанку відповів, час від часу по рахунках клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Саме для того, щоб Банк міг переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція з підтвердження. У цьому випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.
Нагадаємо, ми писали, як українцям оформити відстрочку боргів за кредитом: не ламайте голову, за вас уже все придумали
Як повідомляв "Знай.ua", IT-мільярдер збирав гроші на ЗСУ, але допомоги ніхто так і не отримав.
Також "Знай.ua" інформував, Monobank терміново звернувся до своїх клієнтів: "Закрити пропозицію".