Українці ризикують потрапити на хитрощі не тільки продавців у супермаркетах, а й персоналу в ресторанах. Щоб уникнути обману та зайвої витрати грошей, потрібно знати про найпопулярніші прийоми.

Працівники ресторану можуть зробити так, щоб вартість їх послуг виросла в рази, а користуються вони примітивними хитрощами.

Ресторан, скріншот: Youtube

Заклади сфери обслуговування повинні чітко вказувати ціни в меню на кожну страву, але в ресторані можуть легко додати "додаткові" позиції та послуги в рахунок. Все це без згоди гостя, звичайно.

Потрібно стежити, щоб замовлена ​​вами їжа відповідала тому, що пробили в чеку. Ще в ресторані існує плата за музику або обслуговування офіціатами, про що часто не попереджають.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Ресторан, скріншот: YouTube

Ще ресторани займаються шахрайством, коли недоливають чи недоважують. Тобто, порцію того ж салату можуть накладати на око, а не згідно грамуванню. Вага також може не відповідати заявленому, коли гості замовляють декілька порцій страви, але на різних тарілках і їх ставлять на загальний стіл.

Раніше ми писали про те, що не обдурить жоден продавець: як вибрати якісне та безпечне молоко, три золоті правила

Як повідомляв Знай.ua, виділили мільйони з бюджету ще й люди повинні заплатити: з киян хочуть здерти 40 гривень за віртуальну картку

Також портал Знай.ua писав, що Київ пограбували на сотні мільйонів під час будівництва мосту: підозру отримали нові учасники схеми