"Укрпошта" зробила важливе повідомлення щодо не забраних посилок.

Як виявилось, для того, щоб відправлення повернулось до відправника, не достатньо просто очікувати, а варто скористатися ще однією функцією поштового оператора. Відповідь на запитання українця, що довший час очікує повернення не забраних посилок розмістили у Facebook.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube "Укрпошта". Фото: скрін youtube
"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Клієнт Укрпошти заявив, що працює з сервісом Пром. І коли люди не приходять за посилками, хоче повернути їх назад.

Як можна оформити повернення посилок? Я працюю на Промі і створюю відправлення з кабінету. Люди не приходять за посилками. Хочу повернути їх назад. — запитав користувач.

Популярні новини зараз

Добралися і до тих, хто з відстрочкою: ТЦК можуть забрати і багатодітних батьків

ТЦК буде безпощадним до цих жінок: кому загрожують штрафи на рівні з чоловіками

Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще

Укрпошта, скріншот: YouTube Укрпошта, скріншот: YouTube
Укрпошта, скріншот: YouTube

В Укрпошті повідомили, що зазвичай відправлення повертаються автоматично за спливом терміну зберігання (7 або 14 днів) Але надійніше буде, якщо оформити відповідну заявку на переадресацію до свого відділення.

Ви можете подати заявку на переадресацію до свого відділення на нашому сайті: https://www.ukrposhta.ua/ua/pereadresuvannya-vidpravlennya - відповіли адміністратори сторінки.

Нагадаємо, ми писали, що замість дрона - цегла: "Нова пошта" здивувала воїнів ЗСУ несподіваним "сюрпризом".

Як повідомляв "Знай.ua" українці можуть отримати виплати від 2 міжнародних організацій.

Також "Знай.ua" інформував, "Укрпошта" скасовує популярну послугу через нові правила: що потрібно встигнути до 1 липня.