Українець після візиту контролера, який хотів зафіксувати показання лічильника, виявив пошкоджену пломбу. Він звернувся зі скаргою до "Нафтогазу".
За словами обуреного клієнта, контролер компанії Нафтогаз причетний до пошкодження пломби на приладі обліку. Про це він повідомив на сторінці Нафтогазу у соцмережі та запитав, що робити у такій ситуації.
"Прийшов до мене перевіряючий по газу, записала показання газового лічильника, пішла. Дивлюся на лічильник, а волосінь від пломби розрізана. Впіймав її на вулиці і кажу: "Складайте акт, ви щойно перевіряли, пломба була на місці, а тепер вона розрізана". Зайшли назад до лічильника додому (на відео). Нафтогаз, що мені робити тепер?", - звернувся він до компанії.
Судячи з кадрів, пошкоджено лише дріт, а сама пломба незаймана. Клієнт не розгубився і поскаржився контролеру, після чого той надав документи, що підтверджують його посаду. Проте він заперечував свою провину.
Популярні новини зараз
Показати ще
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
У Нафтогазі відреагували на запит клієнта і заявили, що йому терміново потрібно звернутися до центру обслуговування місцевого облгазу, а також доповісти про ситуацію.
"Знайти контакти та інші дані можна у вільних джерелах або на офіційному сайті оператора ГРС, оскільки саме Ваш місцевий оператор ГРС відповідає за прийняття показань лічильника, облік та нарахування обсягів газу, а також послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання", - додали в компанії.