Клієнти "Нафтогазу України" нерідко отримують платіжки з "лівими" сумами. На тлі цього деякі українці радять газопостачальній компанії налагодити контакти з облгазами, щоб уникнути подібних неточностей. Проте у компанії відповіли, що проблема в іншому. Про це повідомляє інформаційний портал "Хвиля".
Трапляються випадки, коли українцям приходять "неправильні" платіжки за газ, хоч вони і своєчасно передавали показники лічильників. Так, одна із клієнток закликала "Нафтогаз" розібратися в ситуації.
"Бажаю налагодити контакт з облгазами, щоб перестати надсилати неправильні платіжки", - написала клієнтка.
У "Нафтогазі" відповіли жінці та уточнили, що за ухвалення показників лічильника, облік та нарахування обсягів газу відповідають саме облгази. Отже, вони можуть допускати деякі неточності, що призводять до інших сум у платіжках.
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Також у зоні відповідальності облгазів послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання.
"Ми як постачальник газу не маємо можливості самостійно здійснювати коригування обсягу отриманого від оператора ГРМ або самостійно вести обчислення обсягу", - відповіли в компанії.
Споживачам нагадали, що показники лічильника потрібно передавати оператору ГРМ із 1 по 5 число. Якщо не робити цього вчасно, то облгаз фіксує граничні показники лічильника.
Раніше портал Знай повідомляв, зима буде непростою: у "Нафтогазі" розповіли, скільки доведеться платити за газ.
Також наш портал інформував, як дізнатися, звідки "намалювалася" заборгованість у платіжці: "Нафтогаз" пояснив споживачам.
Крім того, ми писали платіжки за розподіл газу – як оплачувати послугу, щоб вона була зарахована.